Adsense wealth empire log

søndag, juli 02, 2006

To nettsteder online

Da er de første to nettstedene online.
Jeg vil ikke vise webadressen til disse nettstedene her.
men heller vise til resultatene jeg oppnår etterhvert.
Det ene nettstedet hadde jeg registrert for over ett år siden.
Men jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe med det før nå.
Det ndre nettstedet registrerte jeg på godaddy for $9.

Poenget her er jo å lage en hel haug med nettsteder over flere forskjellige tema.
Så dette kan bli dyrt etterhvert.Håper de vil begynne å tjene penger etter noen måneder.
Har uansett ikke så mye å vise til enda .Det må nok gå noen uker før jeg ser resultater.
Har latt en indisk dame jeg fant på digital point forum sende nettstedene til en 100 forskjellige webkataloger.Hun skulle bare ha $10 for jobben.Hun sender nettsidene
manuelt og med forskjellige titler.
Jeg regner med jeg ville ha brukt over en uke for å gjøre den samme jobben.Så veldig billig.

3 Comments:

  • Det kunne vært OK å fått mailen til den dama :) Har 43 sider jeg skal bygge om, med nye artikler og mindre keywords. Vil satse på å plukke ut keywords med mindre konkurranse, men som likevel blir søkt ofte på.

    Regner med at du også bruker webseo til søkemaskinene :)

    mvh Lilleba
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

    http://www.poodleinfo.no

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
    http://poodles4all.blogspot.com

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

    http://livemailpro.blogspot.com/

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

    By Blogger lilleba, at 8:26 a.m.  

  • Jeg har linken til tråden der hun selger denne servicen.
    http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=82920
    Men jeg har også kjøpt flere linker fra en indisk mann på denne tråden.
    http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=39282

    Veldig rimelige linker.En ville
    bruke veldig lang tid på å gjøre samme jobben selv.Så dette er vel anvendte penger.

    By Blogger Projector update, at 1:08 p.m.  

  • Da har jeg fått en slutt rapport
    over de 100 directory linkene jeg kjøpte fra den indiske damen madhu.
    Ganske oversiktelig og greit.
    Eneste jeg ikke var helt fornøyd med,var at en hel del av de webkatalogene hun har sendt min link til krever at en godkjenner linken ved at en klikker en link i en email.
    Så nå har jeg fått over 50 mailer med aktiverings linker i.
    Kanskje ikke helt det store arbeidet å klikke på disse linkene.
    Men når en begynner å nærme seg over 1000 mailer hver dag så er ikke 50 mailer ekstra noe særlig.

    I den andre link pakken jeg kjøpte gjøres alt av dem jeg slipper å passe på at disse linkene blir klikket på.
    Uansett.Grei service.Jeg kan absolutt anbefale å kjøpe en slik service.

    By Blogger Projector update, at 1:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home